15 Kasım 2012 Perşembe

Dam üstünde saksağan...


Odamda uslu uslu bilgisayarımı açıp ders çalışıyordum. Her şey gayet normal ve olması gerektiği gibi başlamıştı halbuki. Çayımı da almışım ohh mis derken arada ne var ne yok diye haberlere bakayım dedim. Bakmaz olaydım. Bu nedir abi? Bu memleket bu kadar mı ucuz, başıboş, işgüzar insanlarla dolu. Bu insanlara prim vere vere gelinen noktaya bakar mısın. Adam Terim-Mourinho arasında bir yerdeyim diyo. Vay vay vayy! Survivor'dan yediği rantı çabuk tüketti anlaşılan ki prim yapmayınca ne yapacağını şaşırmış bizim nihat. Peki buna "özgüven(!)" sıfatını yakıştırana ne demeli? Aslında haberin başlığı şöyle olacakmış: "Bi sike sap olamayan çakma filozof Nihat gene milleti güldürdü." dua etsin rtük var da adamlar üsturuplu yazmak zorundalar. 

Bir de bizim Nihat aforizmalarına devam etmiş. Neymiş efendim tüpçüden federasyon başkanı oluyorsa şarkıcıdan da teknik direktör olurmuş. Hay senin ben.. Tüpçüden zerre hazzetmesem de bu adamın bu lafı karşısında benim ruhum tüpçünün ruhu önünde diz çöker tövbe eder amk. Teknik direktörlük bu kadar kolaysa gidelim biz de alalım cebimizde dursun yarın öbürgün Alkolik Bilbao belediyespor diye bi kulüp kurar başına geçer kafaları çekeriz. 

Son olarak seni Allah'a havale etmekten başka söyleyecek söz bulamıyorum Nihat. Ama bizim millete müstehak. Böyle göte böyle tarak..






2 yorum:

  1. ülkenin yetiştirdiği en büyük yüzücüyü böyle kısa akıllılarla laf yarışına sokan acun dallamasına prim veren zihniyetin ürünü bu.

    benim anam işçi memur :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulkenin yetistirdigi en buyuk yuzucude bunla laf dalasina girmesin ozaman.(bkz. adamlik kitabi sf.26)

      Sil