Allah Mozart'ın cezasini verdi.
linkleri yazıdan once paylasayım da kimseyi etkilemeyeyim.
Turkish rap star ceza covered mozart's turkish march. oh shit wtf?
umarım ecnebi basın boyle bir haber yapmaz sağda solda. evet rapstarımız hiphop
yıldızımız yeni projesiyle "yamyam style" "nettin gari lo" segmentinde bir calismaya imza atmış. korkuyla karışık bi duyguyla youtube'da arattim. korkmakta haklı olmak acıyı hafifletmedi.
ben hızlı sarkı soyleyebiliyorum, hızlı konuşabiliyorum ozguveni altında ilerleyen ceza, herhalde produktorlerle bakıp "lan beat de yapamaz olduk, hazir bir şey lazım bize" derken ampul yanmış. şarkının Turklükle Turkiye'yle de bi alakasi olduğunu sanmayın.. öyle yani random style..
neyse cok ezdim galiba ama bence bu.. zıt düşüncesi olan yorum gömsün tartışalım..
not: telefondan yazdigim icin hatalari gormezden gelin artik.
not2: iyi ki ugur var, telefondan yapılamayanları yaptırmak için sadece bir mesaj uzakta...
YanıtlaSilneyse, ben bu tarzı çok sevmesem de, bu gibi tavırları seviyorum. yani farklı enstrümanları farklı tarzlarda kullanmak çok hoş olabiliyor. bu kamilin enstrümanı da ağız kasları. olmuş bence.
son olarak, sözlerinin türklükle ilgisi olmasına da gerek yok bence.
lan kıraç, toprak hiç para eder mi? :/
Bence bu kamilin agiz kaslari gevsemis.bu konuda bi mastera danismak lazim.sarki icinse yapabilecegim bisey yok en son bu olur: cik, olmamis..
Silbence olmuş
YanıtlaSillan tum blog bana karsimi? Nesi olmus?
Sillicking each other detected.
YanıtlaSil