Seviyemiz değişken, beynimizi burnumuzdan çıkarabiliyoruz ve her iki ayağını etkili kullanan şahıslarız!
23 Kasım 2012 Cuma
dünyanın sonu
21 Aralık'ta neler olacağına dair çeşitli söylentiler var.....
güneş doğmayacak doğsa da bizi içine alacak aydede ölecek karadenizde dağlar denize dik olacak vs vs
önce Mayalar yazmış..Maya desen ilk etapta hamur işi ve "mayalı" içkiler dışında anlam çıkaramayacak insanlar "abi mayalar diyo var bi bokluk" modunda..
Ciddi anlamda birşey varsa söyleyin işi gücü -zaten yok- bırakalım .
Son günlerde Nasa kızdı: yok öyle birşey kimse birbirini içine almıyor diye.
şimdi Nasa bunu Dünya kaosa sürüklenmesin diye mi söyledi yoksa cidden mi birşey olmayacak bekleyip göreceğiz.. Ama kesin bişey varsa o da güneşin geç doğacağıdır (Dünya oldu olası geç doğuyor 21 Aralık en uzun gece) ama Mayalar diyo var bi bokluk...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Şu posta yazacak yorum bulamıyorum çünkü o kadar gerçekçi olmuş ki.. Adam dediğin gibi hamur mayasından başka maya bilmez -benim de çok bildiğimden değil- gelmiş abi Mayalar dediyse kesin doğrudur triplerinde.
YanıtlaSilBu arada efsane'nin dönmesine ayrıca mutlu oldum. Adam yazıyor ya.. Adamın kalemi sağlam.. "maya"sı tutmuş:))
yatın beyler, kesin ip var...
YanıtlaSilben 21 aralıktan önce buluşalım derim.öleceksek vedalaşalım alacak verecekleri halledelim :)
YanıtlaSilbulgur makarna alacağım varsa tez zamanda temin edeyim mümkünse..
YanıtlaSilkimliğin ortaya çıktı leaf, bu sefer katakulleye gelmedim çok şükür:))
YanıtlaSilkatakulle yalnız :(
YanıtlaSilKatakulle nerdeydi ya?
YanıtlaSilhadi ben sıçtım urchunkine ne diyeceksin :(
YanıtlaSilEspiriyi anlamiyon bari bok atma amk..:))
Silgüney amerika'da bir semt
YanıtlaSilSagol
Silhastaya kontrol verdik 21 aralıktan sonraki bi tarihe adam zaten kıyamet kopcak ben gelemem hocam dedi :/ yav cidden kopsa da kurtulsak
YanıtlaSil@betweenthebars Şu an aranızda bulunabilme şerefine erişen tek dişi yaratık bendeniz efendim :) bulmacayı çözün :)
YanıtlaSilbu arada kamil diye de anılıyorum :) @ uğur
YanıtlaSilöleyim:( (acındırma)... urch efendi de herif dedi senin için :/(çamur)
Sileinstein: beyler (yillik izni olanlar) (surekli izinde olmayanlar) yillik izni 21 aralikla birlestirin.
Silbenim için 20si de 22si de aynı..hep aydınlık hep bi ışık var...hayat işte acımıyo..
Sil